VÝŽIVOVÝ PLÁN CYKLOKROS

14.11.2016 20:27

VÝŽIVOVÝ PLÁN CYKLOKROS


PŘED ZÁVODEM:


4-3h: SPORTPASTA 75 g 
1h (před rozjetím) tyčinka ENERGY nebo jiné jídlo s nížším GI nebo SPORTFRUIT
30’: 1 sáček PRE GARA DYNAMIC do 150 – 250 ml vody

 

Během rozjíždění nezapomínejte také na dostatečnou hydataci, doporučujeme popíjet hypotonický iontový nápoj PERFORMANCE SETE.

 

NA STARTU:

 

  1. ENERGIA RAPIDA PROFESSIONAL (s kofeinem)
    nebo
  2. MALTOSHOT (bez kofeinu)
    nebo
  3. ENERGIA RAPIDA+ (s guaranou a ženšenem)

 

PO ZÁVODĚ:


RECUPERO EXTREME - 1 sáček do 500 ml nebo ½ sáčku do 250 ml vody do 30 minut po závodě.
Případně 1-2 sáčky RECUPERO do 250/500 ml vody.

(Po závodech je nejvhodnější RECUPERO EXTREME, po tréninku RECUPERO)

 

VHODNÉ DOPŇKY PRO SEZONU:

 

RAMTECH COMP: BCAA + beta alanine – 2 tablety před výkonem, 3 tablety po výkonu (max. 5 tablet denně)
- regenerace, ochrana svalové hmoty, odbourávání laktátu = (po 3 týdnech užívání)

FERROSPORT: 1 sáček denně - výkonnost, imunita, krvetvorba (zvýšení hematokritu)

OMNIA: 1 tableta denně – multivitamín a multiminerál pro sportovce – imunita + zdraví

FL 100 SPORT: 2x denně 3 tablety,  1-2 měsíční kůra – zvýšení anaerobní výkonnosti o 9-10%

PROTEIN XTR/HTP: 30g/20g denně před spaním – regenerace svalové hmoty, růst svalů

HMB PLUS: 2x denně 1,5 tablety – zvýšení hrubé svalové síly + regenerace svalové hmoty, spalování přebytečného tuku

 

DOPORUČUJÍ:

 cyklokrosari ethicsport

Obecná výživová strategie pro cyklistiku + video ZDE.

Lubomír Petruš

Zpět